A marketing huszonkét vastörvénye
Al Ries; Jack Trout: A marketing huszonkét vastörvénye
“A sikeres marketing elsõ törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyûgözõen egyszerû és lényegre törõ. Marketing, a lényegre desztillálva … Tapasztalt és kezdõ szakembereknek, érdeklõdõ diákoknak egyaránt >kötelezõ olvasmány<." Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke "A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedõ könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni." Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója "Célratörõ, óriási átütõerõvel rendelkezõ marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között." Herman Cain a Godfather's Pizza elnök-vezérigazgatója
Szerző | Al Ries; Jack Trout |
---|
1 189 Ft
További információk
Szerző | Al Ries; Jack Trout |
---|---|
Kiadó | Bagolyvár Könyvkiadó |
kiadas | |
kotes | puhatáblás, ragasztókötött |
terjedelem | 124 oldal |
Kapcsolódó termékek
-
1 632 Ft
-
1 968 Ft
-
5 732 Ft
-
1 230 Ft
-
2 862 Ft
-
1 886 Ft
-
2 378 Ft
-
1 558 Ft
-
4 838 Ft
-
2 624 Ft
-
Hegytörvények és szőlőtelepítő levelek Somogy vármegyéből (1732-1847)
Szerző Égető Melinda; Polgár Tamás
2 870 Ft -
3 272 Ft