A marketing huszonkét vastörvénye

Al Ries; Jack Trout: A marketing huszonkét vastörvénye

“A sikeres marketing elsõ törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyûgözõen egyszerû és lényegre törõ. Marketing, a lényegre desztillálva … Tapasztalt és kezdõ szakembereknek, érdeklõdõ diákoknak egyaránt >kötelezõ olvasmány<." Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke "A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedõ könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni." Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója "Célratörõ, óriási átütõerõvel rendelkezõ marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között." Herman Cain a Godfather's Pizza elnök-vezérigazgatója

Szerző

Al Ries; Jack Trout

Cikkszám: 9789639730250 Kategóriák: , ,

1 189 Ft

További információk

Szerző

Al Ries; Jack Trout

Kiadó

Bagolyvár Könyvkiadó

kiadas

kotes

puhatáblás, ragasztókötött

terjedelem

124 oldal