Marketing – stratégia és menedzsment

Vágási Mária: Marketing – stratégia és menedzsment

A könyv rendszeres, normatív áttekintést nyújt a marketing főbb koncepcióiról, alapvető kérdésköreiról és eszközeiről, felvázolva a fejlődési tendenciákat is. A hagyományos megközelítésekhez képest tematikája kibővített: sok gyakorlati esetpéldát tartalmaz. A marketing aktuális ismeretrendszerét a fenntartható vállalati versenyképesség elvét szem előtt tartva tárgyalja. Kiemeli a stratégiai koncepciők és a tervezés szerepét, valamint a hatékonyságot növelő marketingmodellek és -módszerek jelentőségét.

A könyvet elsősorban egyetemi és főiskolai alap- és a mesterszakokon folyó marketingoktatásban való alkalmazásra ajánljuk, de általánosan használható ismereteket nyújt már tapasztalattal rendelkező műszaki vagy gazdasági szakembereknek is.

Szerző

Vágási Mária

Cikkszám: 9789639659179 Kategóriák: , ,

3 690 Ft

További információk

Szerző

Vágási Mária

Kiadó

Alinea Kiadó

kiadas

kotes

cérnafűzött, keménytáblás

terjedelem

440 oldal