Nemzetközi marketing
Rekettye Gábor; Fojtik János: Nemzetközi marketing
“Ez a munka az 1994-ben megjelent – és azóta többször újra kiadott – Nemzetközi marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (…) A könyv szerkezete lényegében nem változott. Az első hat fejezet a nemzetközi marketing fogalmi körének bemutatása után a nemzetközi környezetet, a külpiaci megjelenés módozatait, a globalizációt és a reá adható stratégiai válaszokat tárgyalja. Az utolsó négy fejezet pedig a marketing-eszközrendszer nemzetközi alkalmazását mutatja be. A szövegben végrehajtott változtatások a könnyebb megértést szolgálják, a nagyszámú adat, szemelvény és melléklet pedig a gyakorlati példákkal segíti a megértést.” (Rekettye Gábor)
4 482 Ft
További információk
book-author | Rekettye Gábor; Fojtik János |
---|---|
kiado | Dialóg Campus |
kiadas | 2009 |
kotes | puhatáblás, ragasztókötött |
terjedelem | 310 oldal |
Kapcsolódó termékek
-
1 350 Ft
-
810 Ft
-
1 350 Ft
-
1 620 Ft
-
1 530 Ft
-
2 592 Ft
-
1 782 Ft
-
2 070 Ft
-
2 340 Ft