Nemzetközi marketing

Rekettye Gábor; Fojtik János: Nemzetközi marketing

“Ez a munka az 1994-ben megjelent – és azóta többször újra kiadott – Nemzetközi marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (…) A könyv szerkezete lényegében nem változott. Az első hat fejezet a nemzetközi marketing fogalmi körének bemutatása után a nemzetközi környezetet, a külpiaci megjelenés módozatait, a globalizációt és a reá adható stratégiai válaszokat tárgyalja. Az utolsó négy fejezet pedig a marketing-eszközrendszer nemzetközi alkalmazását mutatja be. A szövegben végrehajtott változtatások a könnyebb megértést szolgálják, a nagyszámú adat, szemelvény és melléklet pedig a gyakorlati példákkal segíti a megértést.” (Rekettye Gábor)

Cikkszám: 9789639542068 Kategóriák: , , ,

4 482 Ft

További információk

book-author

Rekettye Gábor; Fojtik János

kiado

Dialóg Campus

kiadas

2009

kotes

puhatáblás, ragasztókötött

terjedelem

310 oldal